יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

כישופים הקשורים לאש

 


האש היא היסוד הראשוני, זה ש"מדליק" את הניצוץ של התשוקות, הרצונות, היצירתיות שמגיעה מצ'אקרת המין היוזמה, החשק...
האש היא ניצוץ החיים- יש לנו חיבור עמוק אליה מתוך הזדהות כי גם הנשמה שלנו היא חלקיק מהלהבה האלוהית, אז שימי לב זה היום שלנו להעלות כל קסם שלנו שקשור לאש!
אש מכיוון הדרום
שולטת על המזלות טלה, אריה, וקשת
ובטארוט מיוצגת על ידי סדרת המטות.

דוגמאות לכישופים הקשורים לאש:

1. טקס טיהור:

  • מטרה: לטהר חלל או עצם מאנרגיות שליליות.
  • אופן ביצוע: הדלק נר שחור או סגול (צבעים הקשורים להגנה וטהור) והעבר אותו סביב החלל או העצם תוך כדי ויזואליזציה של האנרגיות השליליות נשרפות ומתפוגגות. (אפשרות נוספת שריפת עלי מרווה)
  • מילים: "באש זו אני מטהר את המקום הזה מכל אנרגיה שלילית. תודה על ההגנה והטהרה."

2. כישוף למשיכת אהבה:

  • מטרה: למשוך אהבה חדשה לחייך.
  • אופן ביצוע: הדלק נר ורוד או אדום (צבעים הקשורים לאהבה ותשוקה) והסתכל על הלהבה. ויזואליז את האדם המושלם עבורך מתקרב אליך.
  • מילים: "באש זו אני מזמין אליי אהבה חדשה. תודה על האהבה שתבוא לחיי."

3. כישוף להעצמת כוח הרצון:

  • מטרה: לחזק את כוח הרצון והנחישות שלך.
  • אופן ביצוע: הדלק נר כתום או צהוב (צבעים הקשורים לכוח והצלחה) והחזק את ידיך מעל הלהבה. ויזואליז את עצמך חזק, בטוח בעצמך ומגשים את כל מטרותיך.
  • מילים: "באש זו אני מחזק את כוח הרצון שלי. תודה על הכוח והנחישות."

4. טקס מדורה:

  • מטרה: לחגוג, לטהר ולשחרר.
  • אופן ביצוע: הדלק מדורה בגינה או במקום בטוח אחר. כתוב על פתקים את כל הדברים שברצונך לשחרר והשליך אותם לתוך המדורה.
  • מילים: "באש זו אני משחרר את כל מה שאינו משרת אותי עוד. תודה על החופש והתחלה חדשה."

זכור:

  • הוסף את האישיות שלך: אתה יכול להתאים את הטקסים הללו לטעמך האישי ולהשתמש בסמלים ובמילים שמשמעותיים עבורך.
  • הקשיב לאינטואיציה שלך: האמינו בקולות הפנימיים שלכם והתאימו את הטקסים לצרכים שלכם.
  • כבד את האש: טפל באש בכבוד ובזהירות.