יום חמישי, 25 בפברואר 2021

הסרת עין הרע


 הסרת עין הרע

1.     לוקחים פתק צהוב.

2.     כותבים כתב ראי את השם של מי שעושה לך עין רע.

3.     להקיף בריבוע אדום את השם ולסגור את הקווים.

4.     לקפל

5.     להטמין באדמה בלב טוב וברצון טוב ולבקש שכל השלילי שהאדם שולח אלי

יתבטל ולא יחול עלי, שלאדם המזיק יהיה טוב וכל הרע המופנה אלי יתבטל.



ניתן לרכוש עין טובה אצלי

ועוד קצת על עין:

איך להגן ולהסיר עין הרע?

אנחנו פגיעים וחשופים לעין הרע, שבוודאי שגם אם נשתדל לא להתגאות ולא לגרום לאחרים לקנא, זה כמעט בלתי אפשרי למנוע את זה. לכן כדאי ללמוד את השיטות שיש לנו כדי להגן על עצמנו מפני הנזק.

ראשית צריך לדעת שאם עושים את הדברים לשם שמיים, לא נפגעים מכך. יוסף הצדיק היה עבד עברי בבית הסוהר במצרים, מתוך המקום הזה הוא צמח ביום אחד להיות השליט על כל מצרים שהייתה המעצמה הגדולה ביותר בעולם באותה תקופה.

אפשר לשער שאנשים קינאו בו וחשבו עליו מחשבות שליליות. הוא גם היה יפה תואר בצורה יוצאת דופן עד כדי כך שכל הנשים במצרים היו זורקות לו תכשיטים רק כדי שירים עיניו ויסתכל עליהן. בסיפור הזה יש את הפתח הכי גדול שיכול להיות לעין הרע. אך יוסף הצדיק עשה את הדברים לשם שמיים, מתוך ענווה ויראה ולכן שום נזק לא הצליח להגיע.

כאשר הוא פותר את החלום לפרעה הוא מודיע לו שהקדוש ברוך הוא פותר לו את החלום ולא הוא בעצמו. הוא נשאר עם אמונה שלמה שהכול מאת השם וענווה גדולה שאמנם הוא הפך למלך, הוא מבין שאין לו שום דבר מעצמו, ורק שהשם שם אותו שליח במקום הזה.

לכן הוא זוכה שיעקב אביו אומר עליו “בן פורת יוסף בן פורת עלי עין”. יוסף הוא מעל הטבע, עין הרע לא שולטת עליו. מי שבוחר בהנהגה של הקדוש ברוך הוא ומקבל עליו את עול מלכותו הוא מעל הטבע, חוקי הטבע פשוט לא חלים עליו.

אדם יכול לנסות להילחם באותם כוחות, אבל זה יהיה כמעט בלתי אפשרי כיוון שהם חזקים הרבה יותר ממנו. אבל כשאדם מתחבר לחלק האלוקי שבו, לנשמה שמחוברת בקשר ישיר לעולמות העליונים, הוא מתחבר לשם ששולט על הכוח הזה ועל כל הכוחות כולם ובמקום כל כך גבוה הוא יכול לבטל את הכל בקלות.

כדאי להקפיד על ענווה ויראת שמיים בכל מצב בו אנו נתקלים. כי אם הקלקול הוא הגאווה שגורמת לקנאה של אחרים ועין הרע, אז התיקון הוא הענווה שמסירה מאיתנו את כל הגאווה המנופחת ומשאירה אותנו נקיים.

אדם שלא יתפאר ויתרברב יותר מדי, יחיה בצניעות ופשיטות מבלי להתבלט ולא ייתן פתחון פה לאף אחד, מראש ימנע את המצב הלא נעים של עין הרע.