יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

האם א' תמצא בן זוג השנה?

 



האם א' תמצא בן זוג השנה? על פי הטארוט ?
הקלפים שיצאו: 5 גביעים, 11 צדק, הכהן הגדול, התשובה הכוהנת הגדולה

בהתבסס על הקלפים אפשר לפרש את האנרגיות שעלולות להשפיע על מצבה הרומנטי של א':

5 גביעים: קלף זה מצביע על אובדן, צער ועצב הקשורים לעבר. ייתכן שא' עדיין מתאבלת על מערכת יחסים קודמת או על חלומות לא ממומשים. הקלף הזה יכול להעיד על כך שהיא מרגישה בודדה או מתוסכלת בתחום הרומנטי.

11 צדק: קלף זה מייצג איזון, צדק והתנהלות הוגנת. הוא מעיד על כך שא' צריכה למצוא את האיזון בחייה, הן ברמה הרגשית והן ברמה המעשית. ייתכן שעל מנת למצוא זוגיות חדשה, עליה לשחרר את העבר ולפתח גישה חיובית יותר לחיים.

הכהן הגדול: קלף זה מייצג חוכמה, אינטואיציה והדרכה רוחנית. הוא מציע לא' להקשיב לקולה הפנימי ולסמוך על האינטואיציה שלה. ייתכן שהיא צריכה להתייעץ עם אדם חכם או מורה רוחני כדי לקבל תמיכה והכוונה.

הכוהנת הגדולה כתשובה:
הכוהנת הגדולה, כקלף תשובה, מחזקת את המסר של הקלפים הקודמים. היא מזמינה את א' להתחבר לאינטואיציה שלה ולהקשיב לקול הפנימי. הקלף הזה מצביע על כך שיש לה את כל הכלים הדרושים כדי למצוא את האושר והאהבה שהיא מחפשת.

לסיכום: הקלפים מצביעים על כך שא' עשויה לעבור תקופה של שינוי וצמיחה בתחום הרומנטי. על מנת למצוא זוגיות חדשה, עליה לשחרר את העבר, לפתח גישה חיובית יותר לחיים ולהקשיב לקולה הפנימי. הקלפים מעודדים אותה להאמין בעצמה ובכוחות שלה.

המלצה: על א' לנקוט בפעולות קונקרטיות כדי לשפר את סיכוייה למצוא זוגיות.