יום שלישי, 10 במאי 2022

שואלים את הטארוט



מדי פעם אני נוטה לבדוק אם התשובות שעולות המקלפים
נכונות

אז שאלתי האם יתנו לי לצאת לפנסיה מוקדמת בשנה הבאה?

והתשובה שיצאה לי:

 

התשובה היא - מלך המטבעות- גדי - כן


המסר של קלף מלך מטבעות

לכל אדם, במיוחד אם הוא בעל משפחה, ישנה שאיפה לייצר עושר ושפע כלכלי עבור משפחתו, ולהביא את עצמו ואותם למקום שבו יחושו בטחון כלכלי. למלך המטבעות הדברים האלה קלים. הוא יודע לתכנן, לנהל וליישם את התכנון באופן כזה שיבטיח הצלחה. הוא מגשים את עצמו באמצעות הצלחה כלכלית, ותחושת הערך העצמי הגבוהה שלו הופכת אותו ליועץ סמכותי בענייני החומר בקרב הקרובים אליו. אבל בכל הקשור לתחום הרגש, מלך המטבעות נמצא בטריטוריה לא מוכרת, ולא פעם הוא שוכח שחוץ מעושר, הוא צריך לתת לקרובים אליו גם חום ואהבה.
התשובה שנותן מלך המטבעות 
מלך המטבעות הוא אדם בטוח בעצמו, סמכותי, מקיים הבטחות ויודע להוביל את עצמו ואחרים להצלחה. התשובה שהקלף נותן לכן היא 'כן'.

שאלתי גם לגבי חברתי ליאורה
האם תצא לפנסיה מוקדמת
וזו התשובה:


גם כאן לאחר קשיים התשובה היא הקיסר - טלה - כן
עכשיו נותר להמתין ולראות ואכן הקלפים צדקו לגביה.

המסר של קלף הקיסר:
כאשר יוצא קלף הקיסר בקריאה כללית, הוא מבשר על כך שהדברים מתנהלים כסדרם ועל הצלחה בעולם הגשמי, בעיקר בנושאי קריירה. לעומת זאת הקיסר פחות טוב בהתחלות חדשות וביזמות, ושם הוא עלול לגלות ששיטות הניהול שלו לא עובדות.
כאשר קלף הקיסר מקושר לאדם, אותו אדם הוא בעל כושר מנהיגות, ועוצמה פנימית אשר מאפשרים לו להנהיג אנשים. הקיסר הוא אמיץ ואסרטיבי, הוא אינו מהסס בקשר לדברים שצריך לעשות והוא יודע לגרום לאנשים לעשות את רצונו. הקיסר הוא טיפוס קשוח אשר לא יהסס להקריב אחרים על מנת להשיג את מטרותיו, או את מטרות הארגון בראשו הוא עומד. הוא אסרטיבי, והוא אינו מערב רגשות בתהליך קבלת ההחלטות שלו.
השיעור שקלף הקיסר בא ללמד אותנו:

"אם אין קמח, אין תורה" עלינו לדאוג לענייני החומר כדי שנוכל לטפל בענייני הנפש.